Inicio » Agenda de Arte

Time on quaaludes and red wine

Exposición / Espai d'Arts de Roca Umbert / Carrer Enric Prat de la Riba, 77 / Granollers, Barcelona, España
Ver mapa


Cuándo:
15 oct de 2020 - 01 nov de 2020

Inauguración:
15 oct de 2020 / 18:00

Horario:
Dijous, Divendres i Dissabte, de 18h a 20h. Diumenge, de 11h a 13h

Organizada por:
Espai d'Arts de Roca Umbert

Artistas participantes:
Anna Galí
Etiquetas
Fotografía  Fotografía en Barcelona 

       


Descripción de la Exposición

Emmarcada dins del Festival Panoràmic Anna Galí (Girona, Espanya,1968) s’acosta a la fotografia durant la infantesa a través de la cambra fosca instal·lada pels seus germans al garatge de la casa familiar, que ella fa servir com a mitjà de documentació i expressió des de l’adolescència. Els seus interessos es mouen al voltant de la relació entre la fotografia, la identitat i la memòria en el context contemporani d’ús massiu d’internet i xarxes socials. També investiga, d’una banda, el vincle estret entre la fotografia i el text, i l’augment del potencial comunicatiu quan s’uneixen i, d’altra banda, la fotografia com a mitjà de transformació personal i social. L’autora ens introdueix així la seva obra:
 “Després de la mort del meu fill el 2017, als 18 anys, a causa d’una sobredosi i gràcies a aquesta nova herència i empremta digital que deixem, descobreixo una part d’ell que s’amagava sota l’aparença de normalitat excepcional: una persona turmentada que va buscar una via d’escapament a la seva incomoditat en el món a través del consum de medicaments i altres drogues, i que va compartir aquesta part més íntima i secreta a través de xarxes socials i internet. «Time on Quaaludes and Red Wine (ToQaRW)» aborda, mitjançant diferents fonts i llenguatges (arxiu familiar, apropiació d’imatges i textos, documents personals, imatges de creació pròpia, etc.) temes com la dualitat entre la identitat que mostrem als nostres éssers més propers i la que mostrem al món virtual o digital, les relacions familiars,
 la formació de la personalitat en l’adolescència, les addiccions, la mort o el dol. «ToQaRW» és una part fonamental del meu procés de dol i de reconciliació amb ell, però també una manera de donar-li veu i deixar que ell mateix ens expliqui una història en la qual es poden veure reflectits els joves de la seva generació.”


Entrada actualizada el el 08 oct de 2020

¿Te gustaría añadir o modificar algo de este perfil?
Infórmanos si has visto algún error en este contenido o eres este artista y quieres actualizarla.
ARTEINFORMADO te agradece tu aportación a la comunidad del arte.
Anna Galí — Cortesía de Roca Umbert Espai d'Arts

Anna Galí — Cortesía de Roca Umbert Espai d'Arts

Eventos relacionados

Formación. El 01 feb de 2025 / Negra Mosca / Barcelona, España

Presentación "Time on Quaaludes and Red Wine"

Exposición. 15 oct de 2020 - 29 nov de 2020 / Varios espacios de Granollers y Barcelona / Granollers, Barcelona, España

4º Festival Panoràmic. Extimitat. Públic - Privat - Secret

Exposición. 07 mar de 2019 - 31 mar de 2019 / GrisArt Escola Internacional de Fotografía Barcelona / Barcelona, España

Time on quaaludes and red wine

Recomendaciones ARTEINFORMADO

Premio. 14 abr de 2025 - 12 may de 2025 / Madrid, España

#VersionaThyssen XXII

Ver premios propuestos en España

Exposición. 24 abr de 2025 - 31 may de 2025 / Max Estrella / Madrid, España

Getsemaní

Ver exposiciones propuestas en España

Formación. 08 may de 2025 - 17 may de 2025 / Museo Nacional Centro de Arte Reina Sofía (MNCARS) / Madrid, España

Ute Aurand. Gente, lugares, vidas

Ver cursos propuestos en España