Descripción de la Exposición
La mostra commemora el 25é aniversari dels estudis de fotografia i audiovisuals a l’Escola d’Art i Superior de Disseny de València. A través d’una reflexionada selecció recorre les variades direccions que en aquests moments han pres la fotografia i els mitjans audiovisuals i mostra la complexitat que els envolta. Els constructors d’imatges que participen en la mostra comparteixen dos trets: la qualitat dels seus treballs i la seua diversitat estètica i temàtica.
L’exposició la conformen tres grups d’autors: aquells que ja porten una llarga trajectòria professional, els que van acabar els seus projectes finals fa relativament poc i aquells que actualment cursen estudis a l’Escola.
“Dispar” és el títol genèric de la mostra, que al·ludeix a la manifesta varietat d’aquest conjunt d’imatges en contraposició a l’homogeneïtat --potser esterilitzant-- d’altres ensenyances, com també al símil cinegètic del “dispar” fotogràfic.
Finalment, el nostre propòsit ha estat patentitzar que, afortunadament, hem sabut respectar els trets primordials d’aquests creadors d’imatges que, amb les seues diverses propostes, ens mostren la riquesa del seu treball.
Premio. 27 ene de 2025 - 10 mar de 2025 / Vitoria-Gasteiz, Álava, España
Formación. 01 oct de 2024 - 04 abr de 2025 / PHotoEspaña / Madrid, España