Descripción de la Exposición
A luz é a materia primigenia sobre a que o fotógrafo fabrica as súas ilusións; constrúe con axuda do tempo unha imaxe que se converte instantáneamente en "pasado". Existe un terceiro factor innato na fotografía, ás veces buscado, ás veces atopado: o azar.
Na fotografía química, as imaxes fórmanse nos negativos, que non son outra cousa que haluros de prata dispostos azarosamente sobre un papel de acetato. Por este motivo é imposible que dúas imaxes fotoquímicas sexan completamente idénticas. Algo que ten máis importancia do que parece, na nosa percepción dunha imaxe.
A serie "Arco de Probabilidade" fala da relación da fotografía co azar, do azar coa natureza; e da natureza, co ser humano. O término tamén fai referencia a un concepto técnico que teñen todas as cámaras fotográficas; define a zona de asentamiento dun obxectivo no seu cámara.
Unha pequena viaxe interior a diferentes territorios cos que quixen experimentar. A maioría das fotografías están captadas desde unha cámara manual de 35 mm., co único obxectivo da limitación técnica: creación e repouso das imaxes. Posteriormente engadíronse á serie fotografas realizadas con teléfono móbil, escáner ou cámara digital.
Cando lle poño título á serie, doume conta que sempre estiven buscando as mesmas imaxes, moitas veces sen ser consciente diso. Imaxes que exploran as formas visuales do caos (FractalesMandelbrot), a influencia que exerce o que fotografa sobre o que fotografa (Principio de Incerteza-Heisenberg), a aleatoriedad da morte en estrada (Santuario-Ribas) ou a distribución
estatística dos obxectos (Campá-Gauss).
Exposición. 19 nov de 2024 - 02 mar de 2025 / Museo Nacional del Prado / Madrid, España
Formación. 23 nov de 2024 - 29 nov de 2024 / Museo Nacional Centro de Arte Reina Sofía (MNCARS) / Madrid, España